دوشنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۸۹

IMAGINE

اسفند عزیز
در پاسخ به لطف شما شعری زیبا از "جان لنون" را می نویسم، جان کلام سکوت شاید در بیت های این شعر زیبا نهفته باشد.با این تذکر که در کشوری که حتی فاتحه خوانی بر مزار مردگان هم پی گرد و تادیب به همراه دارد، احتمالاً وبلاگ نویسی جرمی بسیار بدی است که ... ولش کن شعر را بخوان


تصور کن هیچ بهشتی وجود ندارد
سعی کن، ساده است
هیچ جهنمی در آن پایین نیست
آن بالا فقط آسمان است
تصور کن تمام انسانها
برای امروز زندگی می کنند...

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living life for today...

تصور کن هیچ کشوری وجود ندارد
انجام دادنش سخت نیست
هیچ چیزی برای کشتن و کشته شدن نیستو هیچ دینی وجود ندارد
تصور کن تمام انسانها
زندگی را در صلح می گذرانند...

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

ممکن است بگویی من یک خیال پردازم
اما من تنها نیستم
امیدوارم یک روز به ما بپیوندی
و جهان یکی شود

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

تصور کن هیچ مالکیتی وجود ندارد
دوست دارم بتوانی تصور کنی
نیازی به حرص یا گرسنگی نیست
برادری انسانها
تصور کن تمام آدمها
جهان را بین هم تقسیم کنند...

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

ممکن است بگویی من خیال پردازم
اما تنها من نیستم
امیدوارم روزی به ما بپیوندی
و جهان یکپارچه شود

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

1 Comments:

At ۲:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous اسفند said...

تصورش هم آدم رو شاد و امیدوار می کنه.
من هم به شما پیوستم و امیدوارم که جهان یکپارچه شود.
ممنون

 

ارسال یک نظر

<< Home

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس